Thursday 28 January 2010

#6: Green Bone



Tracklist

  • 1Green Light by Jamie Lidell
  • 2What Becomes of the Broken Hearted by Jimmy Ruffin
  • 3Digueté by Star Band de Dakar
  • 4Flower of Love by Barış Manço ve Kaygısızlar
  • 5The Sky Children by Kaleidoscope [UK]
  • 6Empire State of Mind (Part II) Broken Down by Alicia Keys
  • 7Alison by Elvis Costello
  • 8The Tracks of My Tears by The Miracles
  • 9I Love You by The Bees
  • 10Still Ray by Raphael Saadiq
  • 11Ballicki Bone by Hypnotic Brass Ensemble


Share/Save/Bookmark

2 comments:

  1. Hay amina koyayim ya, yarisina kadar gelmistim, comment yazayim dedim ses kesildi birden. Isin yok bekle simdi bir saat download etsin yariya kadar. Gecislerin ve sarki secimin iyi. Jamie Lidell'i gorunce hah yine 2000'lerden koymus diye mirin kirin ediyordum taa ki dinleyene kadar. Supermis hakikaten, album/ler/ini aramaya koyuluyorum. Eyvallah.

    Bitince editleyip final yorumumu bildirecegim abi. Tesekkur ediyorum bu resital icin simdiden.

    ReplyDelete
  2. Edit yokmus buradan yardiriyorum o halde. Olm bir ara kadinin biri nu york nu york diye bagirdi. O an aklima nu york'ta verdigim partiler, goturdugum hatunlar geldi, huzunlendim. Ahahaha.


    Abi saka bir yana, sarki secimlerin mukkemmel olmus. Gecislerin keza ayni. Eski yeni demeden hepsini dinledim ve begendim bu gidisle yeni muzigi de sevdireceksin bana.

    ıyi gunler diliyor selamlarimi yolluyorum. Kal saglicakla.

    ReplyDelete