Thursday, 28 January 2010

#6: Green Bone



Tracklist:

Green Light - Jamie Lidell [2008]
What Becomes of the Brokenhearted - Jimmy Ruffin [1966]
Digueté - Star Band de Dakar [1977]
Flower of Love - Barış Manço ve Kaygısızlar [1968]
The Sky Children - Kaleidoscope UK [1967]
Empire State of Mind (Part II) Broken Down - Alicia Keys [2009]
Alison - Elvis Costello [1977]
The Tracks of My Tears - The Miracles [1965]
I Love You - The Bees [2004]
Still Ray - Raphael Saadiq [2002]
Ballicki Bone - Hypnotic Brass Ensemble [2009]

[Download this]


Share/Save/Bookmark

2 comments:

  1. Hay amina koyayim ya, yarisina kadar gelmistim, comment yazayim dedim ses kesildi birden. Isin yok bekle simdi bir saat download etsin yariya kadar. Gecislerin ve sarki secimin iyi. Jamie Lidell'i gorunce hah yine 2000'lerden koymus diye mirin kirin ediyordum taa ki dinleyene kadar. Supermis hakikaten, album/ler/ini aramaya koyuluyorum. Eyvallah.

    Bitince editleyip final yorumumu bildirecegim abi. Tesekkur ediyorum bu resital icin simdiden.

    ReplyDelete
  2. Edit yokmus buradan yardiriyorum o halde. Olm bir ara kadinin biri nu york nu york diye bagirdi. O an aklima nu york'ta verdigim partiler, goturdugum hatunlar geldi, huzunlendim. Ahahaha.


    Abi saka bir yana, sarki secimlerin mukkemmel olmus. Gecislerin keza ayni. Eski yeni demeden hepsini dinledim ve begendim bu gidisle yeni muzigi de sevdireceksin bana.

    ıyi gunler diliyor selamlarimi yolluyorum. Kal saglicakla.

    ReplyDelete